Så og si ferdig bad 😀

Oppussing bad – del 1

Oppussing bad – del 2

Oppussing bad – del 3

Oppussing bad – del 4

Oppussing bad – del 5

 

Jeg må vise deg hvordan badet vårt har blitt. For det som mangler nå, det blir ikke ferdig før etter at vi kommer tilbake fra Halden.  Må kjøpe nye gardiner, og legge de siste flisene under vasken.  Det er litt plukk å holde på med, og jeg har bare ikke hatt mer krefter igjen til det nå. Må hvile for å få litt energi og ork til turen i morgen 😉

 

Men her får du litt før og etter, og midt i.  Du ser jo en del av det på innleggene jeg har linket til også.

Som du ser, så trengtes det å gjøres noe…

Og her ser du hva jeg mener med plukk:

 

 

Jeg bruker matpapir, eller bakepapir, og tegner det jeg skal ha, for så å tegne oppå flisa. Da blir det veldig nøyaktig rundt tolalett og rør m.m.

Har grunna rundt toalettet, derfor ser ser litt ille ut

Så jeg har altså igjen det under vasken og på siden av toalettet og bak. Det skal få stå til vi er tilbake fra tur.

 

Men så langt, så er vi kjempefornøyde.

Det virker til og med større nå.

 

Godt med nytt dusjkabinett også, som skjuler rørene bak, og ikke minst god skapplass 😀

 

Fin utsikt i glasset på dusjkabinettet også ☺️

 

Godt å være så og si ferdig med to rom. Nå må vi ha en pause kjenner vi begge to. Skal bli godt å komme bort litt 😀

Denne utsikten nøt jeg mens jeg tok en dusj 🥰

12 kommentarer

Siste innlegg