Mannen min er morsom han 😀

En sen start pÄ sÞndagen
 En god dusj fÞr frokost, og nÄr jeg til slutt kom inn i stua, sÄ var ikke mannen min der.

Han pleier jo Ä sitte i sofaen nÄr jeg stÄr opp i helgene.  StÄr som regel opp en stund fÞr meg, for han er jo vant til Ä stÄ opp kl 5 i ukedagene, sÄ da blir jo kl 8 veldig sent for han.

Men tilbake til at han er morsom.  â˜ș

 

Du har sikkert fÄtt med deg at jeg har holdt pÄ Ä tÞmme bodene i kjelleren       Boden TÞmme bodene 

Han kom inn dÞra mens jeg holdt pÄ Ä dekke frokostbordet, ogsÄ sier han:

Jeg har vĂŠrt og ryddet i boden!

 

“Rydda i boden?”  sier jeg
.prĂžvde Ă„ se for meg hva som sto igjen Ă„ rydde.

 

 

Det eneste jeg kom pÄ i farta var esken med fliser som skal stÄ igjen, for den hÞrer til leiligheten.  Og den skulle settes tilbake i hylla.

Husket ikke pÄ ledningen som skulle fjernes, og det var det han hadde gjort.

 

LĂžftet esken med fliser opp i hylla, og demontert kontakt med ledning!  Da har han rydde i boden! 😁  Ellers sĂ„ det ut som pĂ„ bildet over her. 😄

 

Ok, greit det
da kan vi begge si at vi har rydda bodene da. 😉   SĂ„ alle de tinga jeg har gĂ„tt opp og ned to etg med i flere dager, det forsvant et lite Ăžyeblikk i hodet mitt 😳â˜ș

 

Men vet du hva?  Jeg vet hva jeg har gjort jeg, og det vet han ogsĂ„, sĂ„ da gĂ„r det helt fint likevel.  Men litt morsomt syntes jeg det var likevel, med denne replikken. 😀

FĂ„r ikke mere moro enn man lager selv. 😉

 

Men nĂ„ mĂ„ jeg gĂ„ tilbake til albumet jeg holder pĂ„ med.  Fortsatt god sĂžndag! :đŸ„°

12 kommentarer

Siste innlegg