Malemester 😁

Jeg kan ikke bare “fly på byen” og ha Kaffetreff, uansett hvor koselig det er. ☺️

Så i dag er det tilbake til malekosten. Litt vel sliten etter flere dager med maling,  men jeg vil så gjerne bli ferdig med denne stua sjø 😁

Dette vinduet brukte jeg to dager på, men litt kantklipping ute innimellom.

I dag er det dette som står for tur, og det tar litt tid, for jammen er det mye pirk.

Fikk sparklet alle sprekker og hull i går kveld,  så jeg er godt i gang.

Måtte bare ha en liten pause på sofaen nå, og da er det kjekt den står i nærheten 😉

Sola skinner utenfor, så jeg må ut etterpå ☺️

I mellomtiden får jeg male igjen, og nyte denne utsikten

Ønsker deg en god dag 🥰

12 kommentarer
    1. Dette blir veldig bra, og så er det jo mye lysere med hvite karmer. Veldig greit med sofaen like i nærheten, sånn at du kan da deg en vil. Ha en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, det blir lyst og fint med hvite karmer. De har vært brune i mange nok år nå 😀
        Godt med sofaen i nærheten ☺️
        Ha en fin dag. Klem ❤️

    2. Det blir jammenimeg skikkelig fint! Deilig med hvite vinduer! Nå er det bare et par måneder til min kjøkkenoppussing begynner – jeg både gruer og gleder meg altså! Klem <3

    3. Så flink du er. Det er fint å få malt vinduene før vinteren kommer. Mye pirk, men jammen blir det fint når det er klart. Nyt dagen! Klemsiklem:)

    4. Så flink du er. Du får gjort både det ene og det andre. Og så fine vinduskarmene ble. Men det er så klart mye pirk. her ble det gjort lite fornuftig i går. Får se om dagen i dag kan være mer fornuftig. Ønsker deg en nydelig fredag. Klem<3

    5. Det blir fint hos deg nå.🤗
      Det er godt å få slikt gjort, men jammen tar det tid, selv om det «bare» er et vindu. Skikkelig pirkearbeid. Håper du har fått tid til å nyte sola også.☀️Ha en riktig fin fredagskveld!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg