Må bare nyte sola litt 🌞

Etter nok en dag med regn og vind, var det veldig godt å gå en tur og nyte at det var sol.

Tror du ikke den tittet fram på ettermiddagen, og det ser ut til å bli sol resten av kvelden. 🌞

Det var kald vind, men godt kledd gjorde ikke det noe. Trengte å lufte hue skikkelig 😄

Først gikk jeg ned til sjøen

Så fortsatt jeg veien bort til kommunekaia, og måtte knipse litt underveis

Plutselig så jeg et rådyr som kikket på meg. Det holdt seg på samme plass litt selv om det så meg. Jeg gikk på god avstand på veien, så jeg utgjorde nok ingen trussel.

Men så skjønte jeg hvorfor

Den hadde fått kalv, og Rådyrmamma passet godt på den. Du som følger meg på snap og insta har kanskje sett filmsnuttene.

Var jo lang avstand, så ikke så god kvalitet, men du ser kalven her

Jeg gikk videre, og koste med med det deilige været, og at jeg har bestemt at jeg ikke skal ta så mange bilder… det har jeg glemt for lenge siden 😁🙊


På vei tilbake kom plutselig Nemi løpende i full fart, med Lillebror etter, med Kirsti på slep 😄

Tok ikke bilder, men det er like artig hver gang. Så da fikk jeg følge resten av turen.

 

 

12 kommentarer
    1. Herlige bilder i finværet! Jeg ser at myrullen har kommet – jippi, den må jeg ut og jakte på! Sååå koselig med rådyrkalv da – de er jo sååå skjønne! <3 klem

      1. Tusen takk. Ja, den er så nydelig. Håper jeg får sett den nærmere også 🥰
        Det var veldig mye myrull, og det måtte jeg ha bilde av 🙂
        God klem ❤️

    2. Flotte bilder og så deilig st sola er fremme.🤩🌞
      Det er så koselig å se på rådyrene når de har fått unger. De pleier å gå rundt her hos oss også. Det er en familie som holder til her hvert år.🥰

      1. Så koselig ☺️
        Ja, det er godt med litt sol. I dag er det mye vind og regn igjen.
        Håper virkelig ikke dette blir som i fjor. Vi trenger litt sommerfølelse vi også 😄
        Ha en fin dag! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg