Litt under halvveis til mål

Vi dro hjemmefra 11:30 i dag.

Første stopp var Kyrksæterøra,  og Heim helsesenter hvor vi besøkte svigerfar før vi skal være borte en ukes tid.

Vi kjørte videre 12:30, og neste stopp var Berkåk. Vi kjører Fannrem, og Hoston til Berkåk.

Der tok jeg ikke bilde, for jeg har rett og slett ikke orket å tenke så mye på å ta bilder i dag.

Jeg prøvde å slappe av på turen, for jeg våknet med skikkelig PEM i dag, så det er tydelig at jeg trenger dager med ro nå.

Blir spennende å se hvor mye ro jeg klarer å få denne uka, men tror det skal gå ganske bra. Må bare ta gode pauser.

Selv om jeg klarte å få ned pulsen godt på turen,  står det ingen hvile på bodybatteri.

Og vel framme her på Alvdal, lå jeg og dormet en halv time før vi gikk og spiste middag.

Dagens middag ga oss 4 valg:

Kjøttkaker

Svinestek

Ribbe

Stroganoff

Alle med godt tilbehør.

Olav valgte stroganoff, og jeg…ja, hva tror du jeg valgte?

Ribbe så klart 😀 Med poteter, surkål og saus.

Og på en plakat sto det:

Dagens middag har garantert mett garanti “

Jeg ba til og med om litt ekstra saus. 😁🙈

Har ikke godt av det, men herlighet så godt det smakte i dag! 😀👏

Og ja, jeg ble mett!!

Og med middagen var det dessert og kaffe, og med riskrem oppå den middagen,  ja, da var det ikke annet å gjøre enn å legge seg på senga igjen 😄

 

Gjett om jeg er glad Olav bestemte at vi skulle dele opp turen.

Ellers tror jeg at jeg hadde slitt enda mer noen dager. Og det har jeg jo ikke lyst til når jeg endelig skal treffe familien min igjen.

Sånn ser bodybatteri mitt ut i kveld..

Det ser ikke ut til at kroppen min klarer å lade seg opp så godt de siste dagene,  for det blir ingen blå streker selv om jeg hviler.

Så det er nok ikke helt bra med kroppen min nå. Du ser at selv om jeg sov ganske bra i natt, så startet jeg på 31 fulladet, og det er dårlig start.

Det som er “fint” er at det kjennes godt i kroppen også,  så da vet jeg mer når jeg bør bremse godt opp og hvile, hvile og atter hvile.

Hvis du ikke skjønner hva jeg skriver om, så kan du lese om det HER

Skal ikke mase om det hver dag altså 😉

Det blir ikke så mye kommentering på deres innlegg nå, for jeg orker nesten ikke lese engang. Holder med å skrive dette innlegget nå kjenner jeg.

Blir bare hvile og soving til i morra etter en ørliten luftetur utenfor etterpå.

 

God lørdagskveld! 🙂

8 kommentarer
    1. Ta vare på deg sjøl. Håper du får kost deg og at det blir noen riktig gode dager i Halden. Lese og kommentere gjør du når du har energi til det. Klem <3

    2. Flotte bilder, kos dere på tur..Den middagen ja, høres mettende ut..Jeg hadde tatt det samme som din mann..
      God natt og God tur videre i morgen..
      Slik klokke er topp altså, tror jeg ønsker meg denne jeg! 🙂

      1. Tusen takk. Ja, den var mettende, og jeg var så vidt litt sulten til frokost 😀 Tror kroppen trengte litt ekstra mektig mat i går 😉
        Veldig kjekt med denne klokka 🙂 God søndag! Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg