Kort innpå + Oppussing

Et aldri så lite innlegg i hvilepausen mellom malingsøktene

 

Du fikk kanskje med deg Dette innlegget i går?  Hvis ikke er det bare å stikke innom og lese. ☺️

Vi fikk en fin solnedgang i går kveld,  og det ble sent for vi måtte ha med oss MGP for å se om Norge kom med.

Rådyrbukken kom også på en kveldsvisitt 😀

Ettersom det ble sent før vi la oss,  så fikk jeg selvfølgelig ikke sove før nærmere 03 i natt, kjennes på kroppen det..

Men jeg har da fått grunnet alle lister, og endelig er belegget som en gang var fint til grønne vegger,  grønt badekar, vaskeservant og toalett borte. 😉 Skal se om jeg finner bilder fra dengang i siste innlegg med oppussing av badet. Sånn før, etter og nå ☺️

Nyt dagen så godt du kan. Ligger litt her en god stund jeg nå 😉

Nå ser jeg at jeg ikke har hatt speil på badet 😁 Helt glemt å sjekke sveisen 😂

10 kommentarer
    1. Flott bukk da og Norge kom med. Sent ble det her også.
      Så flink med oppussingen! Da har du rett på hvile litt etterpå. Sveisen er som den skulle den. Ha en vakker dag. Klemsiklem:)

      1. 😄 Takk for det. Sveisen er som den et ☺️ Det går sakte, men sikkert med oppussingen. Det viktigste et å bli ferdig så vi får dusja før 17.mai 😂 God klem ❤️

      1. Tusen takk for det. Ja, artig at Norge kom med, ellers hadde jeg ikke giddi å se på til lørdagen. 😉
        Rådyrbukken er flott den ja 😀
        Ha en fin kveld! Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg