Halden

Turen fra Alvdal gikk veldig fint i dag,  men merket det røinet på på slutten.

Det var lettskyet, og en del sol innimellom.

Elgen må jeg alltid ha med 😀

Kjekt å ha egen sjåfør 🥰

Veien er jo lagt utenom Elverum, så første stopp av nødvendige grunner ble Svingen rasteplass 😁

Etter noen timer var vi litt sultne igjen, og tenkte å kjøpe en baguett e.l på en bensinstasjon,  men så svingte vi av ved Burger King,  og da ble det en liten burger istedet.  Da er vi kurert for burger på en stund 😀 Valgte kyllingburger jeg, for jeg synes det er litt bedre.

Ferden gikk videre,  og nå ble det ikke flere stopp før Halden.

Vi kjører alltid om Fetsund og Gan, for da slipper vi å kjøre E6 og gjennom Ring 3 m.m

Nå er det slutt på fjellene, og vi har igjen kommer til skogen på østlandet 🙂

Vi passerte Båstad, og her har vi minner fra den første tiden vi var sammen. Da kjøpte vi nygrilla kylling,  som vi tok med oss til en badeplass i nærheten. ☺️

Så kjørte vi gjennom kjente trakter for meg som har bodd her i mange år tidligere 🙂

Rakkestad kommune

Her skal vi ta til venstre

 

Her på gården du ser gjennom regntung rute, bodde jeg da jeg traff Olav i 2005

 

Så skulle det være et bilde av skiltet hvor det står Degernes, men da rakk jeg ikke å få fram kamera på mobilen 🙈😄

Så da får du heller se huset hvor vi, jeg og min eksmann, drev butikk 🙂

Dette vinduet har jeg vasket noen ganger 😁

Vi kjørte videre, det kom en skikkelig floskur, før det igjen ble blå himmel, og sol 🌞

Så nærmer vi oss målet, Halden

Så er vi framme, og kan slappe av og snakke med dattra mi igjen 🥰

Blir mest hvile i kveld, så skal vi nok få pratet mer resten av uka 🙂

 

Takk for at du ble med på turen 😀

19 kommentarer

Siste innlegg