Finn 5 feil

Vi har holdt på med den andre stua noen dager nå. Vi har brukt den litt som mellomlagring siden vi flyttet hit, og det har stått maling og mye annet mens vi har pusset opp i 2.etg.

Vi har fortsatt igjen oppussing, men nå vil vi først få orden på stue 2.

Olav tok ned 3 hyller vi har hatt med mange DVD,er og monterte nye bokhyller.

Det som da kom fram var jo de 5 feilene, eller det var mange flere enn 5 feil, for eer var mange skruer som holdt disse hyllene oppe.

Så min jobb, var nå å tette hull.

Heldigvis har vi en rull med den gamle tapeten, så det skulle gå fint.

Tok litt tid, men jeg liker sånn pirk, så det var artig.

Her ser du noen av dem litt bedre

Nå var det bare å klippe ut så det passet til mønsteret.

Og her er jeg ferdig med denne veggen

Finner du igjen hullene? Litt skygge fra tlf.

Men her var det rundt15-20 hull før jeg tettet dem

Du skal få se hele stua senere, men først skal vi kjøpe et teppe,  og montere et bord ved sofaen. 😉

Så om jeg ikke blogger så mye, så er det fordi vi gjør så mye annet.

Vi slipper jo å sitte ute og sole oss her i Trøndelag, og når det regner nesten hver dag, er det jammen meg fint å ha mye å finne på inne 😁😄

17 kommentarer
    1. Det ble skikkelig bra!🤩
      Det der er virkelig pirkearbeif.😅
      Her holder vi også på å regne bort, så det blir kun innearbeid som blir gjort. Lykke til med oppussinga.🤗

    2. Kjære vene, du må være tålmodig🙂 og det ble riktig bra! Jeg også liker slike gamle tapeter, de har sin egen sjarm👍
      Og været denne sommeren er rett ut sagt forjævlig! Det regner ikke akkurat nå, og etter værmeldingen så skal det ikke regne idag, men skydekket er nesten nede på taket! Jeg blir i så dårlig form av slik vær, at jeg får lyst til å gå i koma😉 men om det slår til, så skal vi få noe sol på søndag, krysser fingrene for det 😎

      1. Ja, vi krysser fingrene for at det blir sol ☺️ Jeg er nok ganske tålmodig når det gjelder pirkarbeid. Synes det er artig 🙂
        Leit at du blir i så dårlig form når det er sånt vær som nå.
        Godt du fikk gode dager i ferien da 🥰

    3. Du er netthendt, hullene er helt borte. Nei, vi slipper at sola forstyrrer oss for mye. Dere er flinke, blir artig å se bilder av at stua er ferdig. Kanskje du har tid til en kaffekopp på Øra neste uke :)? Ønsker dere begge en nydelig lørdag.

    4. Det er sannelig greit at vi slipper å bruke tida på soling,hehe 😁 Jeg trodde først at det var ei blondegardin du hadde tatt bilde av, men så etter hvert at det var tapet. Og den var ganske kul også. Sikkert “artig” jobb å tette de hullene. Nice resultat! 😀

      1. Tusen takk. Ja, det var artig å tette hull, og nesten ille finne dem igjen selv engang etterpå. Liker godt denne gamle tapeten, så den vil jeg/vi beholde 🙂
        Veldig greit å slippe å sole seg 😁😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg