En rolig søndag? 😳

Vel, ikke helt.

Jeg ble jo ferdig med malejobben i går på badet,  så jeg sa at i dag er det søndag og jeg skal ikke gjøre noooenting 😄.

Det er jo lov å håpe 😁

Men du vet,  mannen var jo nå litt mer uthvilt enn meg, og dessuten var det han som måtte gjøre en jobb med å montere skap.

Så han satte i gang etter frokost. Søndag fikk være søndag helt i fred, for nå ønsker han seg et ferdig bad og en dusj før 17.mai.

Og når et skap skal opp, da hjelper det ikke at fruen i huset sier at hun ikke skal gjøre noe ☺️

Så etter litt plunder, og blodet fløt, så var skapet etter en times slit, på plass. Og lampa over også 🙂

Jeg måtte jo gjøre rent maleruller og pensler som bare ble lagt i vann med grønnsåpe i går, og det tok også litt tid.

Og tror du ikke han begynte med beleggflisene også da. Jeg protesterte og han sa at det klarte han fint alene…men tror du jeg klarte å ligge og høre på at han holdt på?

Klarte 10 min, men så gikk jeg og hjalp til. Det går jo raskere da 😀

Så nå er litt over halve gulvet ferdig og det begynner å bli et bad igjen ☺️


 

Plutselig fikk vi se at en stor båt hadde kommet inn uten at vi hverken så eller hørte den 😄

Den var visst innom for å hente en båt. Ser du den framme i baugen?

De har vinteropplag på båter der.

Og jammen meg fikk huset på Magerøya plass også 😄

 

Håper du har en rolig og god søndag! Her kommer sola også nå.

Det er fint, for vi må få klippet plen til 17.mai, så da bør det tørke litt til i morra.

God søndag kveld 🙂

 

10 kommentarer
      1. Så artig at du har sett den båten hos dere også 😀
        Ja, det blir fint synes vi også ☺️
        Bare avslapning og tv resten av dagen 😀 Nyt dagen du også. 🥰

    1. Godt du hjalp ham litt..hehe.. kjekt å få badet ferdig fortest mulig 🙂 Så fin utsikt til sjø og båter.. og ja jeg ser en båt i båten også.. 🙂 Har jo ikke plen lenger..men husker jo hvor håpløst det er å klippe vått gress.. så litt sol blir nok bra 🙂 Klem og fin kommende uke til deg <3

      1. Tusen takk for det. 🙂 Ja, jeg er dårlig på å klare å slappe av når jeg hører han holder på.
        Men jeg må lære meg det, for han klarer det fint han 😉🙂
        God søndagskveld! Klem 🥰

    2. Så fint og grønt det har blitt hos dere. Klippe plen før 17. mai altså, tror jeg venter med det. Burde hatt plenklipperen på overhaling først, men nå spruter gress og vekster opp, så det spørs… Badet ser ut til å bli fint ho dere, fine fliser. Men ikke enkelt å få fred og ro skjønner jeg :D.

      1. Her må plen og kanter klippes nå ja 🙂 Nei, ikke mye fred og ro, men jeg velger det jo litt sjøl også. Og vi vil begge bli ferdige med badet. Da blir det litt “ferie” etterpå, for vi drar til Halden neste søndag ☺️
        Vi synes badet blir fint, og det er godt å fornye litt 😀

    3. Oi, kult med en såpass stor båt rett forbi utenfor hos dere! 😀 Blir bra på badet, og flott med speil å se seg selv i 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg