En liten sniktitt – Oppussing bad

Du har vel fått med deg at vi styrer med oppussing?

Hvis ikke, så kan du se HER og HER

 

Her har jeg tatt 3 strøk, og det første strøket tok litt tid. Er jo mye pirk, og jeg maskerer ikke.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her har jeg begynt på farge nr 2. Den ser litt blå ut, men er lys grå.

Dette blir langt fra et moderne, og perfekt bad. Men det blir adskillig bedre.

De som kommer etter oss,  får heller gjøre det moderne.

Vi bare maler over vi, orker ikke altfor mye styr med det.

Bare vi er fornøyde, så er målet oppnådd 😀

God lørdag! Nå må jeg komme i gang 🙂

14 kommentarer
    1. Ja, det blir så fint atte. Det viktigste er at det blir lyst og vennlig, lett å gjøre rent og koselig. Vi flikker også på vårt som vi vil. De unge er ikke helt enig, men vi trives med vårt vi. Nyt dagen og mal på! 🙂

      1. Ikke sant. Ungdommene synes det er fint når det bli ferdig.
        Og vi synes det er viktig å beholde særpreget i dette gamle huset med mye historie 😁
        Jeg maler og maler, og hører lydbok 😀

    2. Delikate farger. Blir spennende å se resultatet. Bad er et storarbeid om en skal gjøre mer enn kosmetiske forandringer. Viktigst at en trives :).

      1. Ja, det er fine farger, men ser på andre strøket at den lyse er mer blåtoner enn vi skulle ha. Det skulle være grå ☺️ Blir nytt og fint uansett 😀

    3. Vet du hva sånn stil synes jeg er veldig kost..Holde på det gamle her! Det er sjarm og veldig fint, alle bør ikke ha bad ala interiørblader.

      Og dessuten har dere verdens fineste badekar utenfor døra! Finnes ikke bedre altså!
      Jeg hadde gjort som dere, ryddet og malt og så stylet det opp litt med litt nye håndklær etc…
      Klem fra meg, kos dere med kvelden!

      1. Tusen takk for det. Vi har verdens fineste badekar utendørs, det er virkelig sant 😀
        Det kommer til å bli fint på badet, for vi har kjøpt alt nytt av skap og dusjkabinett. Og nye håndklær kjøpte jeg til stylingen på Flatåsen, så det skal bli fint ☺️ Kos deg du også ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg