En god start

“Det er aldri for sent  å få en god start på dagen”

Torkjell Berulfsen

 

Nei, kanskje ikke, for det ble en god start, en god fortsettelse, og en fin avslutning på denne lørdagen. 🙂

 

Og det til tross for litt uhell med søl av stekesky, så komfyren måtte vaskes både inni og utenpå, i tillegg til en stol.

Hadde glemt å få tak i medisiner, så det ble biltur til apotek og butikk i snøværet.  Gikk bra det også til tross for skikkelig snøslapsføre.

 

Vi våknet sent begge to, så det ble en sen, men god frokost. Ski og annet på tv. Litt stryking av klær, og rydding av mine ferdigpakka julaposer. Sånn er det når arkivaren er hjemme. 😀

Vi flyttet også sovesofaen inn i stua, så nå kan vi sitte/ligge på hver vår sofa til de blir solgt. Dette for å bruke hele kontoret til lagring til vi får med oss sakene utover til Huset

 

Mannen min lagde god middag, kylling stekt i ovnen. Jeg lagde saus og tilbehør.  Nok en gang tok jeg ikke bilde av maten, men det har ikke noe å si, jeg har ikke matblogg jeg 😉

 

Mørket har senket seg utenfor, men det er lys og varme her hos oss, så vi bare koser oss og nyter denne dagen.

Håper du også har hatt en fin lørdag. 🥰

10 kommentarer

Siste innlegg