En aktiv lørdag

Nå er det jo sånn at vi egentlig skal ha fri lørdag og søndag, men pga oppussing på badet, måtte jeg male i dag også. Det tar litt tid, og vi trenger dusj m.m på badet, så vi håper å få på plass dusjkabinett og skapet over vasken så fort som mulig.

Så det ble noen timers malerarbeid i dag, og jeg hvilte innimellom,  men for lite.

For akkurat da jeg skulle gå og hvile en lang hvil, kom hele gjengen fra hytta ramlende inn 😀

Det vil si 4 voksne og 4 barn ☺️

Jeg var ikke akkurat klar for besøk, med maleklær og uten å ha fiksa hår e.l. men det har jo lite å si.

Det viktigste er at de kom, og det var veldig koselig. 🥰

De fikk se hva vi har gjort på rommene oppe, og hva vi holdt på med.

De synes vi hadde det rotete, men skjønte jo hvorfor det ikke var sitteplasser til alle akkurat nå.

Det ble en times koselig prat,  og da de gikk hvilte jeg litt, før jeg malte ferdig andre strøket.

Olav var på Kyrksæterøra og besøkte faren i noen timer i dag, og han hadde med blomster til meg når han kom hjem. Så koselig! 😀❤️

Middagen i dag ble eggerøre, for ingen av oss orket noe avansert i dag. Og Olav sliter med smerter vi ikke vet hva er, så han har ikke orket stort i dag. Godt at jeg er så sprek da 😁😂

Sånn gikk denne lørdagen i Huset 😉

Håper du har hatt en fin dag, og at du får en koselig kveld.

God klem 🙂❤️

20 kommentarer

Siste innlegg