Da er vi i gang med badet – Oppussing rom 2😀

 

 

 

Vi har noen rom vi ønsker å pusse opp, og badet trenger virkelig å fornyes.

Vi malte og fjernet badekaret for 9-10 år siden, men gulvet gjorde vi ikke noe med. Så nå skal vi få gjort noe med alt sammen.

 

I går startet jeg med å tømme skap og hyller for ting og tang.

Og i dag var det bare å gyve på, og få ut alt.

Olav har jo verste jobben, og jeg hjelper til så godt jeg kan.

Hadde tenkt å få litt hjelp av andre til badet,  men det er ikke så enkelt, for alle har jo nok annet å holde på med, og vi orker jo ikke vente.. ☺️

Vi klarte å få ut alt, og jeg fikk vasket ned,  og da var det klart til maling.

Som du ser, så trengs det.

Nå er taket ferdig malt. Olav malte første strøket, og så gikk han og skiftet dekk, så da tok jeg andre strøket. Greit at badet er lite 😉

I morra blir det maling av lister og karmer, og forhåpentligvis veggene. Får se hvor mye jeg orker. Tar litt om gangen, og skal huske å hvile mye innimellom ☺️

Olav har en del annet han må gjøre også.

Det ble en varm og fin dag,  med hele 15 °

 

12 kommentarer
    1. Dette blir jo spennende. Her går det i trappemaling om dagen. Ikke jeg da, men mannen. Jeg bare tørker pussestøv og diverse jeg. 🙂 Gøy når det er klart. Lykke til. Klemsiklem 🙂

      1. Det er godt når det blir ferdig 😀 Vi skal jo gjøre det enkelt. Male på belegg og tapet, og legge vinylfliser oppå det gamle belegget.
        Så vi vet hva vi skal gjøre de neste dagene 😉😄
        Fint å få malt trappen også 😀👍
        Tusen takk. God klem 🥰

      1. Det er alltid litt spennende å pusse opp. Så vi gleder oss til å bli ferdige, for vi har vært lei det stygge badet en stund 😁
        God klem, og ha en fin kveld!🥰

      1. Takk! Ja, skal vise dere etterhvert som det blir ferdig malt det ene etter det andre ☺️ Gleder meg til å bli ferdig. Er jo heldigvis ganske enkelt og fort gjort 😀🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg